|
کد خبر: ۲۲۲۰۹۹

عکس| جمعیت دقیق افغان های مقیم ایران در سال 1402

عکس| جمعیت دقیق افغان های مقیم ایران در سال 1402

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از جمعیت دقیق افغان های مقیم ایران در سال 1402 و آخرین وضعیت اتباع خارجی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که دیدنو در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، ایران پذیرای 4 میلیون و 300 هزار تبعه خارجی است که 90 درصد این جمعیت افغانستانی هستند؛ بر این اساس حدود 3 میلیون و 900 هزار افغان در کشور ایران زندگی می کنند.

عکس جمعیت دقیق افغان های مقیم ایران در سال 1402 که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس آخرین وضعیت اتباع افغانستانی در ایران

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
حامد
-
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اقلا بیست میلیون افغانی تو ایران هستن
و باعث کمبود آب و برق و گاز و کمبود مسکن و کمبود شغل در ایران شدن
پاسخ
ساعد
-
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
افغانیا رو تو ایران آوردن تا رأی بدن
در انتخابات اخیر، از ۲۵ میلیون رأی، اقلا ده میلیونش برای افغانیا بوده که اجباری رأی دادن
پاسخ
مصطفی
-
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
با کدوم کارت ملی؟؟ مغز فندقی
حالا اگه من بگم شغلم توسط افغانها تصاحب شده همه قبول دارند اما تو دیگه چرت نگو
پاسخ
امیر
-
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قم ، تهران ، خراسان ، ۵ تا ۸میلیون فقط تو همین سه تا استان ، بیش از ۱۵ میلیون افغانی تو ایرانه ، برو در نونوایی بربری حساب دستت میاد ، ۱۰ افغان در مقابل یه نفر ایرانی ، همه شهرهای بزرگ به اشغال افغانی در اومده. گیرم حرف شما راست ۴ میلیون افغانی هم زیاده یعنی بیشتر از قوم لر یا کرد ایرانی
پاسخ
سارا
-
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
به ساعد : بعضیا فکر کردن ایرانی انقدر احمقه که هر دروغی رو باور کنه ... درسته که احمقا خیلی از دروغ هاتون رو برای نظام و دولت باور میکنن ولی این توهمات رو نه
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کاری به جمعیت ندارم ولی مطمئنم کارایی که افغانی‌ها میکنن هیچ، ایرانی انجام نمیده ... کارگر باغها ،کارگر دامداری‌ها، کارگر ساختمانها ، البته اونا مجبورند این کارا رو بکنند و ایرانیها به مَحض پیشنهاد این کارا، فوراً، بیمه و حق فرزند و ..... طلب میکنن که هیچ کسی از هموطن خودش ،برای کار در این موارد استفاده نمیکنه
پاسخ
نوروز
-
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
افغانیا دیگه کار سخت انجام نمیدن
اکثر فروشنده مغازه ها افغانی هستن
پاسخ
نوروز
-
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
افغانیا دیگه کار سخت انجام نمیدن
اکثر فروشنده مغازه ها افغانی هستن
پاسخ
نادری
-
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
متاسفانه به اکثر افغانیا شناسنامه دادن تا رأی بدن تا آمار مشارکت بالا بره... اگه از افغانیا رأی نمیگرفتن، آمار مشارکت زیر بیست درصد میشد
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بنام خدا .در جواب اون آقایی که معلوم نیست ایرانی گفته که تمام مشاغل سخت افغانی انجام میده نه ایرانی آخه آدم ....ایرانی نباید کار کنه اصلا با این همه ثروت خدادادی که به سرزمین مون داده خدا از نفت گاز طلا سنگ های معدنی لیتیوم مس اورانیوم حتی خاک مون طلا هست اما به دلیل نداشتن دولت درست که از ریشه تا برگ اش دزد هست ایرانی شده فقیر بیچاره ما از عرب های حاشیه خلیج فارس چی کم داریم مدیریت شون نگاه یکی عرب کویتی از زمانی که به دنیا میاد تا مادام عمر دولت پشت اش سرمایه گذاری میکنه مملکت ما شده طویله این همه مهمان نوازی از این افغانها کردیم چکار کردن جوابش با تجاوزهای وحشیانه قتل های خونین نمونه کشتن کارگردان نامی استاد مهرجویی همسرش یا رواج دادن مواد مخدر صنعتی به مردم ایران جواب دادن گرانی مسکن اجاره بها گرانی میوه مواد غذایی همه همه به خاطر افغانی هاست .کو گوش شنوا جالب تر اینکه به ما میگن شماها هم اروپا مهاجرت می‌کنید. آخه ابله ها ایرانی هر جا بره با خودش علم صنعت ثروت صلح آبادانی میبره مثل پروفسور سمیعی ها مثل مریم میرزازاده شصت درصد مهندسان ناسا ایرانی هستند نصف دانشگاهای آمریکا استاد هاش ایرانی هستند اتاق فکر جهان در کشور سویس ایرانی هستند .اما افغانی ها چی پناه بر خدا کی بشه نادر شاهی دیگر بیاد این قوم اجوج ماجوج بکنه بیرون بابا مهمان نوازی بس برید از ایران برید یه کشور دیگه برید کشور خودتان بسازید انقدر آدم بی تعصب بی غیرت نسبت به آب خاک من ندیدم ذره ای به خاک شون تعصب ندارن تا تقی به توق میخوره فرار می‌کنند طالبان که از خودتان برید کشورتان بسازید تا کی ایران به گند کشیدن کاری بکنید تا خودمان قیام نکردیم
پاسخ
امیر
-
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقا به چه زبونی بگیم اینارو بیرون کنید
پاسخ
حجت
-
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
از نظر اخلاقی مملکت را به گند کشیدن مخصوصا هراتی جماعت اینجا براشون شده اروپا دیگه خدا را بنده نیستند نود درصد مخبرها افغانی هستند برای اقامت هرکاری میکننذ
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چرا تا این حد برگه آمایش دادید، چرا پاسپورت خانوادگی که برای زیارت آمدند پنج سال است تمدید می‌شود چرا این حد منفعل هستید که جرات هر خلافی را پیدا کنند، فحاشی به نظام، احتکار مواد غذایی و یارانه‌ای، امنیت که همه می‌دانند گفتن ندارد، به داد روستای مورچه خورت اصفهان برسید.
پاسخ
حمید
-
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اروپا و آمریکا که افغانی نداره چیکار میکنندتو خودت افغانی هستی
پاسخ
حمید
-
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
جمعیت افغانیها در ایران ۲۵ میلیونه چرا دروغ میگویید بازاد و ولدی که دارند بزودی اکثریت میشوند وایبه حال نسلهای بعد چرا حکومت بی خیاله برای اینکه از افغانیها علیه مردم ایران استفاده میکنه
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟